Fragt & returnering

Fragt og levering

Vi bestræber os altid på at afsende din ordre hurtigst muligt. Den normale leveringstid er 2-4 hverdage. Rettidig levering afhænger dog af, at GLS overholder leveringstiden.

Hos notre nom tilbyder vi levering på følgende måder : GLS - nærmeste udleveringssted/Pakkeshop

Prisen for levering i Danmark er 50 DKK . Der er gratis fragt på ordrer over 1000 DKK i hele Danmark.

Efter aftale kan du også afhente din ordre i vores butik på Smallegade 43B, 2000 Frederiksberg.

Du vil altid efter endt ordre modtage et tracking nummer, således du nemt kan følge din pakke.

Hos notre nom forsøger vi altid at tænke bæredygtigt og minimere forbruget af papir. Derfor sender vi ikke ordrebekræftelsen med i din ordre. Du modtager ordrebekræftelse og informationer om din forsendelse på mail.

OBS: Ved køb af større genstande som f.eks. møbler vil ovenstående fragtpriser ikke være gældende. Fragtprisen vil fremgå i produktbeskrivelsen. Ved nogle produkter vil det kun være muligt at afhente på Smallegade 43B, 2000 Frederiksberg.

Returnering

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at give os besked om at du vil fortryde dit køb, samt til at returnere varen til os. Dvs. fristen for returnering løber fra den dag, du har modtaget varen.

Du bedes sende en mail til info@notrenom.dk, du vil herefter modtage en returseddel, som du skal printe, udfylde og vedlægge, når du returnerer din vare/varer.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Du skal selv betale udgifterne for sikker tilbagelevering af varen, og du bærer risikoen frem til at varen/varerne igen er os sikkert i hænde.

Ved returnering skal varerne sendes til følgende adresse:
notre nom
Smallegade 43B, 2000 Frederiksberg

Vi opfordrer til at du gemmer postkvittering samt eventuelt tracking nummer.

OBS: Vi modtager kun pakker der er sendt direkte til os. Vi accepterer ikke en returnering, hvis den er sendt på efterkrav.

Det er også muligt at tilbagelevere returvarer på ovenstående adresse i vores åbningstider.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingskort, som du betalte købet med.

Varens stand ved returnering

Vores vintage produkter er alle unikke og kan have skår eller brugsspor, vi bestræber os altid på, at beskrive disse udførligt i produktbeskrivelsen. Hvis varen alligevel ikke skulle leve op til din forventning og du ønsker at returnere den, skal den være i samme stand som da du modtog den. Vi sikre os dette ved at plombere varen, hvis denne plombering er brudt frafalder fortrydelsesretten.

Vores vintage produkter kræver en ekstra nænsom pakning samt brug af emballage, og vi gør alt for at få din pakke hjem til dig, uden at være beskadiget. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt og forsvarligt ind. Vi opfordrer dig til at benytte den samme emballage som du modtog dine varer i.

Hvis varen har mistet værdi og det skyldes, at du har brugt den på anden måde end, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber eller funktion hæfter du for forringelsen af varens værdi. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er brugt yderligere, end hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og dermed er værdien forringet. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Vi hos notre nom vil vurdere varens stand.

Reklamationsret

Reklamationsret på vintage produkter:

notre nom tilbyder som udgangspunkt ikke reklamationsret på vintage produkter, da disse ved købet allerede har eventuelle fejl og mangler, som er beskrevet og dermed accepteret af køber. Vi ønsker altid glade og tilfredse kunder, derfor indgår vi gerne i en dialog om eventuelle misforståelser.

Har du spørgsmål til en specifik vare, så skriv eller ring endelig til os. Vi står altid klar til at hjælpe.

Reklamationsret på øvrige produkter

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.

Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles til notre nom i rimelig tid efter varens modtagelse. Vi anser en måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Ved brug af reklamationsret kontaktes notre nom på følgende måde: E-mail:

info@notrenom.dk

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Klagemuligheder

Der er intet for os der er vigtigere end glade og tilfredse kunder. Men skulle der mod alt forventning være behov for at klage kan klager sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby

www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klage platform. ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: info@notrenom.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.